
-
-
Koszyk jest pustySuma 0
-
Regulamin
Regulamin sklepu internetowego
www.mebledap.com.pl
obowiązujący od dnia 17.02.2021r.
- STRONY TRANSAKCJI
Sprzedawcą produktów zawartych na stronie internetowej www.mebledap.com.pl jest:
Firma Usługowo - Handlowa "DAP" Dorota Pelc
- F. Chopina 9 82-300 Elbląg
NIP 578-271-80-32 REGON 364762860
TELEFON: 697-327-462 lub 609602798
Email: dap@opoczta.pl
- Kupującym mogą być osoby wyłącznie które w momencie składania zamówienia skończyły 18lat..
- POSTANOWIENIE OGÓLNE:
- Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
- Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja REGULAMINU przez Klienta.
- Ceny podane w Sklepie internetowym są cenami brutto ( zawierające podatek Vat).
- Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych. Są to towary nowe i objęte roczną gwarancją sprzedającego.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen, wprowadzania i usuwania produktów, przeprowadzania oraz do odwoływania akcji promocyjnych na łamach strony.
- Ceny zawarte przy produktach nie zawierają kosztów przesyłki.
- Podane w opisach wymiary mebli są z tolerancją do 3 cm rzeczywistego wskazania wymiarów.
- Kolory mebli, uchwytów, frontów, korpusów mogą nieznacznie się różnić od rzeczywistych.Spowodowane jest to indywidualnymi ustawieniami monitorów, ekranów lub innego sprzętu.
III. ZAMÓWIENIA I REALIZACJA
Zamówienia można złożyć poprzez:
- formularza zawartego na stronie www.mebledap.com.pl
- emailem : dap@opoczta.pl
- telefonicznie w godz. 8.00 - 15.00 od pon. do pt. 697327462, 605476560
- osobiście w firmie w godz. 8.00 - 15.00 od pon. - pt.
Przy składaniu zamówienia Kupujący jest zobowiązany do podania: nazwy, ilości, imienia i nazwiska (firmy), sposobu dostawy, adresu dostawy, telefonu kontaktowego , adresie email.
W razie wątpliwości Pracownik firmy "DAP" będzie się kontaktował z Klientem telefonicznie lub emailowo.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania i nierealizowania zamówień zawierających niekompletne dane, zamówień budzących wątpliwości oraz zamówień których z przyczyn leżących po stronie Kupującego nie można potwierdzić w ciągu 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
Termin realizacji wynosi od 2 do 14 dni roboczych.
Czas dostawy po odebraniu przez firmę kurierską przesyłki wynosi 24/48 H. ( Palety są dostarczane pod budynek lub posesję znajdujący się w adresie dostawy. Firma " DAP" nie ma wpływu na konkretną godzinę dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską.
UWAGA!!! JEŚLI PRZESYŁKA JEST USZKODZONA PROSIMY O SPISANIE PROTOKOŁU SZKODY WRAZ Z KURIEREM ORAZ PRZESŁANIE SPORZĄDZONEGO PROTOKOŁU NA PODANY EMAIL: dap@opoczta.pl
- PŁATNOŚCI
- Przy odbiorze - zapłata gotówką bezpośrednio w firmie lub u kuriera "płatność za pobraniem"
- Przelewem na rachunek Sprzedającego - z chwilą zapłaty i zaksięgowania pieniędzy na koncie rozpoczynamy realizacje zamówienia.
- Odbiór osobisty z magazynu - po uprzednim złożeniu zamówienia i umówieniu się z pracownikiem firmy "DAP"
- Zamówienia niestandardowe lub zamówienia pod Klienta indywidualnego ( zmiana wymiarów mebli) zobowiązujemy do wpłaty 30% zaliczki na poczet realizacji zamówienia.Zapłata pozostałej części nastąpi przy odbiorze towaru.
- Zastrzegamy sobie możliwość nie zwrócenia zaliczki jeżeli, Klient indywidualny rozmyśli sie z zakupu a towar został już wyprodukowany lub jest w jego trakcie.
- Klient otrzymuje rachunek lub paragon umiejscowiony pod listem przewozowym przyklejonym na ostreczowanej palecie, lub do ręki w przypadku odbioru z magazynu.
- Koszty transportu ustalane są indywidualnie.
- Przy odbiorze Klient jest zobowiązany sprawdzić wraz z załączoną specyfikacją stan ilościowy przesyłki. W razie braku prosimy o kontakt emailowy lub telefoniczny następnego dnia roboczego do godz.10.00
- REKLAMACJE
- Reklamacje należy składać na adres emailowy: dap@opoczta.pl
- Czas rozpatrzenia reklamacji 14 dni.
- Klient powinien okazać paragon, rachunek, lub załączoną specyfikację.
- Klient powinien dołączyć zdjęcie uszkodzonego elementu jako dowód w sprawie.
- Reklamacje będą uwzględniane jeżeli mają wadę techniczną , a nie fizyczną.
- W przypadku uznania reklamacji koszta wysyłki ponosi Sklep - w innym przypadku Klient.
- Zwrotu towaru nie może dokonać osoba która zamawiała meble pod indywidualne zamówienie ( klient sam podawał wymiary).
- Ochrona prywatności.
Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych oraz akceptuje poniższą informację:
OŚWIADCZAM, ŻE WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE I WYKORZYSTANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z USTAWĄ Z DN.29.08.1997R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH.
Klient ma prawo do wglądu i ich zmian. Podane dane przez Klienta objęte są tajemnicą służbową i wykorzystane tylko w celu realizacji zamówienia lub współpracy.
VII.POLITYKA COOKIES
Na naszej stronie używamy pliku cookies w celu zapewnienia Klientom możliwości dodawania produktów do koszyka i składania zamówień,zapewnia Klientom możliwośc rejestracji i logowania sie.
VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
W ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki klient może odstąpić od umowy bez podania jakichkolwiek przyczyn.Prosimy o informacje i wypełnienie poniższego wzoru.Zwracany towar należy odesłać na własny koszt.Towar musi być nieuszkodzony , zapakowany w oryginalne opakowania, na palecie ostreczowanej, i zabezpieczony podczas transportu aby sie nie uszkodził.Sklep zobowiązuje sie w przeciągu 3 dni roboczych od dostania zwrotu sprawdzenia przesyłki. Jeżeli towar wróci i będzie cały zwrócimy kwotę zakupu mebli( cena brutto znajdująca sie przy towarze).
Klient indywidualny który kupował meble pod swój indywidualny wzorzec ( wymiar mebli) nie może skorzystać z tego załącznika.
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz należy wypełnić i odesłać jednocześnie informując pracownika firmy DAP)
Firma Usługowo - Handlowa "DAP" Dorota Pelc
Sklep internetowy mebledap.com.pl
ul.Pszeniczna 33-35
82-300 Elbląg
Ja (......) niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej rzeczy(........) numer oferty (........) Data zawarcia umowy(......), data odbioru (.......)
Zobowiązuję sie na własny koszt odesłania wyzej wymienionego zamówienia, które jest bez uszkodzeń.
Imie i nazwisko zamawiajacego.........
Adres..............
Data.......
Czytelny podpis.............